Kadonnut kortti ja reklamaatio

Ilmoita kadonneesta yrityskortista

Neste pyrkii huolehtimaan maksuvälineiden asianmukaisesta käytöstä – myös katoamistapauksissa.

Jos Neste-yrityskorttisi on kadonnut, soita Nesteen asiakaspalveluun. Kadonneen kortin löytäjiä ohjeistetaan palauttamaan kortti takaisin Nesteelle kortin takaa löytyvien ohjeiden mukaisesti.

Ilmoita kortin katoamisesta numeroon 0800 196 196.

Numero palvelee ympäri vuorokauden.

Milloin teen reklamaation?

Tee reklamaatio Nesteelle, mikäli:

  • Huomaat laskulla veloitettuja ostoja, joita et ole tehnyt.
  • Maksuvälineellä tehty osto on veloitettu kahteen kertaan.
  • Veloitettu tuote on virheellinen.
  • Kyse on sopimuksesta, joka ei kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti sido kuluttajaa.
  • Maksuvälineiden liikkeellelaskijana Neste vastaa maksupalvelulain ja maksuvälineen käyttöehtojen mukaisesti maksuvälineen mahdollisesta väärinkäytöstä.

Rikosilmoitus

Mikäli maksuväline on varastettu tee rikosilmoitus. Poliisi tutkii tapahtuneen rikoksen tekemäsi ilmoituksen perusteella. Lähetä kopio ilmoituksesta reklamaation liitteenä, jotta reklamaatio voidaan käsitellä.

Täytä reklamaatiolomake huolellisesti alla olevien ohjeiden mukaisesti ja lähetä se lomakkeessa olevaan osoitteeseen.

Täytä reklamaatiolomakkeen kaikki kohdat huolellisesti ja lisää tarvittavat liitteet* ohjeiden mukaisesti.Lomaketta ei tarvitse allekirjoittaa, jos lähetät sen meille omasta sähköpostiosoitteestasi.

Lähetä lomake meille osoitteeseen kortit@neste.com tai lähetä postitse veloituksetta osoitteeseen:

Neste Markkinointi Oy
Kortit
Tunnus 5000822
00003 VASTAUSLÄHETYS

Muista ottaa itsellesi kopio reklamaatiosta liitteineen.

*Ilman tarvittavia liitteitä reklamaation käsittely viivästyy. Liitä lomakkeeseen mukaan kopiot kaikesta siitä materiaalista, jolla voit todentaa oikeutesi reklamaatioon, esim. kopio rikosilmoituksesta.

Lataa lomake reklamaatiota varten