7 Toukokuu 2018

NAPCON Operator World Cup 2018 alkaa

Neste Oyj uutinen 7.5.2018

Neste Engineering Solutionsin kehittämä tuoteryhmä NAPCON tarjoaa ratkaisuja tuotannon ja logistiikan optimointiin, prosessitiedon raportointiin ja analysointiin sekä prosessiteollisuuden operaattoreiden koulutukseen.

NAPCON aloitti vuonna 2017 ensimmäisenä maailmassa NAPCON Games Distiller -koulutuspelillä pelattavan Operator World Cup -kilpailun, joka on suunnattu prosessiteollisuuden operaattoreille ja muille prosessiteollisuuden ammattilaisille. Nyt lanseeraamme uuden kilpailun nimellä Operator World Cup Furnace 2018, joka pelataan NAPCONin uudella Furnace-koulutuspelillä. NAPCON Games Furnace -koulutuspeli opettaa pelaajia käyttämään prosessiteollisuuden uunia.

"Pelillistäminen tulee myös prosessiteollisuuden koulutukseen ja Neste on edelläkävijänä ottanut koulutuspelit jo operaattorikoulutukseensa. NAPCON Games Furnace on odotettu lisäys koulutuspeli- tuotevalikoimaamme ja täydentää hyvin NAPCON-koulutuspolkua, johon kuuluvat myös perinteiset luokkahuonekoulutukset ja koulutus NAPCON Simulatorilla", sanoo Tuomo Eskola, tuotepäällikkö, NAPCON Games.

Kilpailu käydään tällä kertaa enimmäkseen verkossa ja semifinaalit pelataan myös verkossa kuukausittain. Joka kuukauden kolme parasta saa 5 lisenssiä uuteen NAPCON Games Furnace sekä Distiller -koulutuspeleihin. Lisätietoja kilpailusta ja finaaleista löytyy https://www.napconsuite.com/campaign/owc-furnace/

Tutustu NAPCON-tuotteisiin, jotka tekevät tuotannosta, logistiikasta, datan raportoinnista ja analysoinnista sekä koulutuksesta tehokkaampaa osoitteessa www.napconsuite.com.

Lisätietoja: Joanna Viileinen, viestinnän - ja markkinoinnin asiantuntija, NAPCON, Neste Engineering Solutions Oy, joanna.viileinen(at)neste.com, puh. 050 458 9557

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2017 Nesteen liikevaihto oli 13,2 miljardia euroa. Vuonna 2018 sijoituimme toiseksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: www.neste.com

NAPCON-ratkaisut lyhyesti

Neste Engineering Solutionsin kehittämät NAPCON-ratkaisut tarjoavat laajan valikoiman kehittyneitä optimointisovelluksia tuotannon tehostamiseen. Tuotteemme perustuvat laajaan prosessiteknologian asiantuntemukseemme ja nykyaikaiseen sovellussuunnitteluun. NAPCON sisältää ratkaisuja tuotannon, laadun ja liiketoiminnan optimointiin sekä turvallisuuden ja energiatehokkuuden lisäämiseen. Tuotteemme tehostavat myös tuotantologistiikkaa, tiedonhallintaa ja vähentävät ympäristövaikutuksia. NAPCON tarjoaa myös uusia tapoja operaattorien koulutukseen simulaattoreiden ja pelien avulla. www.napconsuite.com