Olet täällä

Asiakaspalvelu

Oletko yritysasiakas? Siirry yritysasiakkaiden sivulle.

Yritysasiakkaat

Tilaa polttoöljyä Oma Neste -palvelussa

Oma Neste -palvelussa voit esimerkiksi tilata lämmitysöljyä ja selata tilaushistoriaa sekä laskujasi.

Usein kysytyt kysymykset

Kortin lukkiutuminen väärin syötetyn tunnusluvun vuoksi

Kortti menee väliaikaiseen käyttökieltoon, jos kortin tunnusluvun syöttää asemalla väärin riittävän monta kertaa. Käyttökielto on voimassa vain kyseisellä Neste-asemalla 48h ajan. Kortti toimii siis tälläkin hetkellä kaikilla muilla asemilla ja aukeaa automaattisesti kyseiselläkin asemalla määräajan kuluttua.

Maksuajan lisääminen laskulle

Voit tehdä maksusopimuksen laskullesi sekä tarkistaa laskun eräpäivän tästä.

Laskukopio

Pääset selailemaan laskujasi Oma Neste -palvelusta Laskujen selailu -painikkeen avulla. Kirjaudu sisään tästä » 

Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia pääset rekisteröitymään tästä »

Voit tarvittessa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Lämmitysöljyn tilaus

Kuluttaja-asiakkaana lasket päivän hinnan lämmitysöljylle helposti tästä. Täyttämällä vaaditut kentät ja painamalla osta painiketta tilauksesi siirtyy ostoskoriin. Näet tilauksesi arvioidun toimitusajan ostoskorista. Viimeistele tilaus painamalla ostoskorin jatka-painiketta ja etene ostoskorista "Tilaus suoritettu" vaiheeseen. Onnistuneesta tilauksesta saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Yritysasiakkaana lasket päivän hinnan tästä.

Lämmitysöljytilauksen toimitusaika

Toimitusaikamme polttoöljylle on lähtökohtaisesti tilauspäivä + kolme (3) arkipäivää. Tietyillä haja-asutusalueilla toimitusaika saattaa olla pidempi, kuitenkin maksimissaan 8 arkipäivää. Toimitus tapahtuu pääsääntöisesti arkipäivisin klo 6.00 – 22.00. Tilausta tehdessäsi näet paikkakuntasi toimitusajan ostoskorista.

Halutessasi voit selvittää pikatoimituksen mahdollisuutta asiakaspalvelusta. Pikatoimitus tapahtuu kahden arkipäivän sisällä tilauksesta. Pikatoimituslisä säiliötoimituksissa on 150 € normaalin 50 € toimitusmaksun lisäksi.

Asiakkaan tunteminen - miksi Neste kysyy?

Maksupalvelun tarjoajana meillä on lakisääteinen velvollisuus tuntea asiakkaamme. Meidän on mm. pystyttävä todentamaan asiakkaidemme henkilöllisyys, varmistuttava asiakkaidemme ajantasaisista henkilötiedoista ja selvitettävä, onko asiakas poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö tai tällaisen henkilön perheenjäsen tai yhtiökumppani.

Lue lisää

Etkö löytänyt etsimääsi?

Lisää usein kysyttyjä kysymyksiä löydät tästä.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluikoni:: Miten voit hallita tietojasi?

Palvelemme sinua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi alla olevien aukioloaikojen mukaan.

Asiakaspalvelu ja lämmitysöljyn tilaus
0200 80100
 (pvm/mpm)
Arkisin klo 8-16

Kadonneet Neste-kortit
0800 196 196
 (pvm/mpm)
Avoinna: 24 h

Neste-asemien asiakaspalvelu ja vikailmoitukset
0800 196 196 (pvm/mpm)
Avoinna: 24 h

Chat

Nesteen lehdistötiedotteet ja uutiset

Chat palvelee 24h

Chatin saat auki oikeasta alakulmasta.

Asiakaspuheluiden tallentaminen

Neste tallentaa kaikki puhelut palvelun laadun kehittämiseksi sekä toimeksiantojen varmistamiseksi. Nauhoitettuja puheluita käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt. Lisää henkilötietojen käsittelystä osoitteesta neste.fi/tietosuoja.