Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Oletko yksityisasiakas? Siirry yksityisasiakkaiden sivustolle.

Yksityisasiakkaat

Verkkosasiointi Oma Neste -palvelussa

Oma Neste -palvelussa voit tilata lämmitysöljyä, seurata Neste-korttisi käyttörajaa ja selata laskujasi.

Usein kysytyt kysymykset

Kortin lukkiutuminen väärin syötetyn tunnusluvun vuoksi

Kortti menee väliaikaiseen käyttökieltoon, jos kortin tunnusluvun syöttää asemalla väärin riittävän monta kertaa. Käyttökielto on voimassa vain kyseisellä Neste-asemalla 48h ajan. Kortti toimii siis tälläkin hetkellä kaikilla muilla asemilla ja aukeaa automaattisesti kyseiselläkin asemalla määräajan kuluttua.

Viallinen kortti

Voit tilata uuden kortin vioittuneen tilalle Oma Neste -palvelusta maksuvälineet-painikkeen avulla. Paina ylävalikosta Maksuvälineet-painiketta ja valitse uusi kortti/pin-painike, seuraa annettuja ohjeita.

Mikäli sinulla ei näy Maksuvälineet -painiketta, täytäthän maksuttoman palvelusopimuksen korttien hallinnointia varten tästä. Voit tarvittaessa olla yhteydessä asiakaspalvelustamme.

Yrityskorttien käyttöraja

Käyttöraja on asiakasnumerokohtainen kuukausittainen kaikkien Neste-yrityskorttien yhteinen enimmäisostomäärä. Voit tarkistaa korttiesi käyttörajan laskusi yläreunasta tai kirjautumalla Oma Neste -palveluun. Voit tarkistaa käyttörajasi painamalla ylävalikosta Maksuvälineet -painiketta.

Mikäli sinulla ei näy Maksuvälineet painiketta, täytäthän maksuttoman palvelusopimuksen korttien hallinnointia varten tästä. Kortin joutuessa vääriin käsiin käyttöraja hidastaa vahingon kertymistä. Korteilla on myös korttikohtainen käyttöraja vuorokaudessa, joka on lähtökohtaisesti 2000 euroa.

Käyttörajan muuttaminen

Yrityskorttiesi käyttörajaa pääset muuttamaan Oma Neste -palvelusta painamalla ylävalikosta Maksuvälineet -painiketta. Paina tämän jälkeen Tee käyttörajan muutospyyntö. Mikäli et ole rekisteröitynyt tai sinulla ei ole Maksuvälineet -painiketta, täytäthän maksuttoman palvelusopimuksen korttien hallinnointia varten tästä.

Vaihtoehtoisesti voit täyttää käyttörajanmuutoslomakkeen.

Huomioithan, että käyttöraja on asiakasnumerokohtainen kuukausittainen kaikkien Neste-yrityskorttien yhteinen enimmäisostomäärä. Käyttörajamuutokset käsitellään luottokäsittelyssä, tarkistamme aina asiakkaan luottotiedot käyttörajan nostamisen yhteydessä.

Lisäkorttien tilaaminen

Pääset tilaamaan lisäkortteja tästä. Voit myös tilata lisäkortteja kirjautumalla Oma Neste -palveluun. Paina ylävalikosta Maksuvälineet -painiketta ja sivuvalikosta Tilaa maksuvälineitä -painiketta, seuraa annettuja ohjeita.

Mikäli sinulla ei näy Maksuvälineet -painiketta, täytäthän maksuttoman palvelusopimuksen korttien hallinnointia varten tästä.

Polttoainetilaus

Toimitusaikamme polttoaineelle on lähtökohtaisesti tilauspäivä + kolme (3) arkipäivää. Tietyillä haja-asutusalueilla toimitusaika saattaa olla pidempi, kuitenkin maksimissaan 8 arkipäivää. Tilausta tehdessäsi näet paikkakuntasi toimitusajan ostoskorista.

Halutessasi voit selvittää pikatoimituksen mahdollisuutta asiakaspalvelusta. Pikatoimitus tapahtuu kahden arkipäivän sisällä tilauksesta. Pikatoimituslisä säiliötoimituksissa on 150 € normaalin 50 € toimitusmaksun lisäksi.

Laskukopio

Pääset selailemaan laskujasi Oma Neste -palvelusta Laskujen selailu -painikkeen avulla. Kirjaudu sisään tästä tai mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia pääset rekisteröitymään maksuttomaan palveluun asiakas- ja laskunumerosi avulla tästä. Voit halutessasi olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kuittikopio tankkauksesta

Pääset selaamaan aiempia korttiostojasi Oma Neste -palvelusta painamalla ensin ylävalikosta maksuvälineet-painiketta ja valitsemalla listauksesta oikean kortin. Paina seuraavaksi Ostot-painiketta, seuraa annettuja ohjeita.

Mikäli sinulla ei näy Maksuvälineet -painiketta, täytäthän maksuttoman palvelusopimuksen korttien hallinnointia varten tästä. Voit myös tehdä kuittipyynnön täyttämällä lomakkeen tästä.

Asiakkaan tunteminen - miksi Neste kysyy?

Maksupalvelun tarjoajana meillä on lakisääteinen velvollisuus tuntea asiakkaamme. Meidän on tunnistettava mm. yritys- ja yhteisöasiakkaan edustajat, omistajat, omistusrakenne ja tosiasialliset edunsaajat. Lisäksi meillä tulee olla riittävät tiedot asiakkaamme liiketoiminnasta ja taloudellisesta tilanteesta.

Lue lisää

Etkö löytänyt etsimääsi?

Lisää usein kysyttyjä kysymyksiä löydät tästä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluikoni:: Miten voit hallita tietojasi?

Palvelemme sinua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi alla olevien aukioloaikojen mukaan.

Asiakaspalvelu
0200 11311

Arkisin 8-16
Veloitus 16,0 senttiä/minuutti + pvm/mpm

Kadonneet Neste-kortit
0800 196 196 
pvm/mpm
Avoinna: 24 h

Asemaverkoston asiakaspalvelu
0200 80100 
pvm/mpm
Arkisin 8-16

Neste-asemien vikailmoitukset
0800 196 196 
pvm/mpm
Avoinna: 24 h

Chat

Nesteen lehdistötiedotteet ja uutiset

Chat palvelee 24h

Chatin saat auki oikeasta alakulmasta.

Asiakaspuheluiden tallentaminen

Neste tallentaa kaikki puhelut palvelun laadun kehittämiseksi sekä toimeksiantojen varmistamiseksi. Nauhoitettuja puheluita käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt. Lisää henkilötietojen käsittelystä osoitteesta neste.fi/tietosuoja.