Laskun lähettäminen sähköpostitse
Noudatathan alla olevia ohjeita lähettäessäsi PDF-laskua sähköpostitse:
- Laskut tulee liittää sähköpostiviestiin PDF-tiedostoina. Yksi PDF-tiedosto saa sisältää yhden laskun. Laskuja tulee lähettää vain PDF-muodossa. Emme käsittele muussa muodossa toimitettuja laskuja.
- Skannauspalveluun tulee toimittaa PDF-muotoisia laskuja. Muita tietoja ei huomioida.
- PDF-liitteen tiedostonimen tulisi sisältää vain seuraavia merkkejä:
• [A-Z], [a-z], [0-9], [.], [ _ ]. - Yhdessä sähköpostiviestissä on mahdollista lähettää useita laskuja. Jokainen PDF-tiedosto käsitellään erillisenä laskuna.
- Sähköpostin viestikentän voi jättää tyhjäksi, koska vain PDF-liitteiden tiedot käsitellään.
- Jokaisesta palveluun lähetetystä viestistä lähetetään sinulle vastausviesti:
• Listaus onnistuneesti vastaaonotetuista liitteistä.
• Mikäli viestisi tiedostoja ei ole voitu käsitellä, niistä lähetetään sinulle vastausviestinä listaus. Tällöin sinun tulee tarkistaa liitetiedostot ja uudelleenlähettää tiedostot PDF-tiedostoina. Ethän uudelleenlähetä jo onnistuneesti käsiteltyjä laskuja!
• Sinulle lähetetään tieto, mikäli viestisi ei sisältänyt yhtään liitettä. Tarkista, että lähettämäsi viesti sisältää PDF-laskun ja lähetä uudelleen.
• Mikäli sähköpostiviestin koko ylittää 5Mb, viestiä ei käsitellä ja tästä lähetetään sinulle tieto. Tällöin viestin kokoa täytyy pienentää lähettämällä liitteet useammassa erillisessä viestissä.