8 Marraskuu 2023

Neste avaa ensimmäisen Neste Easy Wash -autopesukadun Vantaan Martinlaaksossa

Neste Oyj, Uutinen, 8.11.2023

Kuva: Neste Easy Wash -pesukatu palvelee asiakkaita Vantaan Martinlaaksossa 8.11.2023 lähtien. Lähde: Neste

Neste on avannut täysin uudenlaisen Neste Easy Wash -autopesukadun Vantaan Martinlaaksossa keskiviikkona 8.11.2023. Uusi pesukatutekniikka mahdollistaa autopesun ympärivuorokautisen aukiolon, helpottaa automatisoidun palvelun käyttöä sekä lyhentää jonotukseen ja auton pesuun käytettävää aikaa. Vedenpuhdistusjärjestelmän avulla jopa 90 % Nesteen Martinlaakson autopesuissa käytettävästä vedestä voidaan käyttää uudelleen.

“Olen iloinen, että voimme tarjota entistä paremman asiakaskokemuksen uudella Neste Easy Wash -pesukaturatkaisulla Martinlaaksossa. Uusi pesukatutekniikka tekee palvelusta helppokäyttöisen ja asiointi pesukadulla on nopeaa ja vaivatonta. Myös Neste-äpin kautta helposti hankittavalla ja rajattomasti pesukertoja sisältävällä kuukausipesupalvelulla vastaamme kuluttaja-asiakkaiden tarpeisiin. Voimme palvella yhä suurempaa joukkoa asiakkaita ja auttaa heitä pitämään ajoneuvostaan hyvää huolta”, sanoo Neste Easy Wash -autopesujen myynnistä ja palvelukehityksestä vastaava päällikkö Jesse Jurvakainen.

Nesteen asemaverkosto tarjoaa kattavat auton pesu- ja puhdistusmahdollisuudet. Laajentuvassa Neste Easy Wash -autopesuverkostossa on tällä hetkellä 14 automatisoitua, vuoden jokaisena päivänä ja ympäri vuorokauden avoinna olevaa asemaa, jotka soveltuvat henkilö- ja pakettiautojen pesuun. Ympäristönäkökulmien huomioiminen on keskeisessä asemassa Nesteen autopesuissa, joissa on muun muassa kiinnitetty huomiota käytettävän puhtaan veden määrään, ja joissa tuotetaan uusiutuvaa energiaa aurinkopaneeleilla.

“Huomioimme ympäristönäkökulmat entistä paremmin Nesteen Suomessa sijaitsevilla asemilla ja niiden elinkaaren eri vaiheissa. Neste Easy Wash -autopesupalvelu on tästä hyvä esimerkki. Easy Wash -autopesuissa käytetään vedenkierrätysjärjestelmää ja Joutsenmerkittyjä, biohajoavia pesukemikaaleja. Martinlaakson uudessa Easy Wash -autopesussa vedenpuhdistusjärjestelmä auttaa vähentämään käytetyn tuoreen veden määrää jopa 90 % pesutuloksesta tinkimättä”, sanoo Nesteen Suomen asemaverkostosta vastaava johtaja Katri Taskinen.

Nesteen Easy Wash -autopesukatu Vantaan Martinlaaksossa sijaitsee osoitteessa Martinlaaksontie 1, Vantaa, jossa yksittäisen Neste Easy Wash -autopesun voi maksaa yleisimmillä pankki- tai luottokorteilla tai Neste-kortilla. Neste-äpistä kuukausiveloituksella ostettava autopesu tarjoaa kuluttaja-asiakkaille mahdollisuuden rajattomaan määrän pesuja. Nesteen kaikki autopesupalvelut Suomessa löytyvät helposti Nesteen asemahausta

Lisätietoja: Yhteydenotot Nesteen mediapalveluun, puh. 0800 94025 / media@neste.com (arkisin 8.30–16.00). Voit tilata Nesteen tiedotteita osoitteessa https://www.neste.fi/konserni/medialle/tiedotteet-ja-uutiset/tilaa-tiedotteita.

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) tuottaa ratkaisuja ilmastonmuutoksen torjumiseksi ja kiertotalouden vauhdittamiseksi. Yhtiö jalostaa jätteitä, tähteitä ja innovatiivisia raaka-aineita uusiutuviksi polttoaineiksi sekä muovien ja muiden materiaalien vastuullisiksi raaka-aineiksi.

Maailman johtavana uusiutuvan lentopolttoaineen ja uusiutuvan dieselin tuottajana sekä polymeerien ja kemikaalien valmistukseen tarkoitettujen uusiutuvien ja kierrätysraaka-aineisiin perustuvien syöttöaineratkaisujen edelläkävijänä, Neste auttaa asiakkaitaan vähentämään kasvihuonekaasupäästöjään vähintään 20 miljoonalla tonnilla vuoteen 2030 mennessä.

Yhtiön tavoitteena on tehdä Porvoon öljynjalostamosta Euroopan vastuullisin jalostamo vuoteen 2030 mennessä.  Neste on sitoutunut saavuttamaan hiilineutraalin tuotannon vuoteen 2035 mennessä ja aikoo vähentää myymiensä tuotteiden päästöintensiteettiä 50 prosentilla vuoteen 2040 mennessä. Neste on myös asettanut korkeat tavoitteet luonnon monimuotoisuudelle, ihmisoikeuksille ja toimitusketjulle. Yhtiö on valittu toistuvasti Dow Jonesin kestävän kehityksen indekseihin ja maailman vastuullisimpien yritysten Global 100 -listalle. Vuonna 2022 Nesteen liikevaihto oli 25,7 miljardia euroa. Lue lisää: neste.fi