15 Maaliskuu 2021

Neste Oyj - Johdon liiketoimet, Vanacker (osakepalkkion vastaanottaminen)

Neste Oyj, Johdon liiketoimet, 15.3.2021 klo 13
____________________________________________

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Vanacker, Peter
Asema: Toimitusjohtaja
 Liikkeeseenlaskija: Neste Oyj
LEI: 5493009GY1X8GQ66AM14

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
 Viitenumero: 5493009GY1X8GQ66AM14_20210312125014_4
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2021-03-15
Kauppapaikka ei sovellu
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009013296
Liiketoimen luonne: OSAKEPALKKION VASTAANOTTAMINEN

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 10 598 Yksikköhinta: Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 10 598 Keskihinta:

Lisätietoja antaa: Christian Ståhlberg, lakiasiainjohtaja, Neste. Yhteydenotot Nesteen mediapuhelimeen, p. 050 458 5076 / media@neste.com (arkisin 8.30-16.00)

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) tuottaa ratkaisuja ilmastonmuutoksen vastaiseen kamppailuun ja kiertotalouden vauhdittamiseen. Jalostamme jätteitä, tähteitä ja innovatiivisia raaka-aineita uusiutuviksi polttoaineiksi sekä muovien ja muiden materiaalien vastuullisiksi raaka-aineiksi. Olemme maailman johtava uusiutuvan dieselin ja vastuullisen lentopolttoaineen tuottaja ja kehitämme muovijätteen kemiallista kierrätystä muovijäteongelman torjumiseksi. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaita vähentämään kasvihuonekaasupäästöjä uusiutuvilla ja kiertotalousratkaisuillamme vuosittain vähintään 20 miljoonalla tonnilla vuoteen 2030 mennessä. Olemme teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana ja olemme sitoutuneet hiilineutraaliin tuotantoon vuoteen 2035 mennessä. Aiomme myös prosessoida uusiutuvia ja kierrätysraaka-aineita kuten jätemuoveja öljynjalostuksen raaka-aineina. Meidät on valittu toistuvasti Dow Jonesin kestävän kehityksen indekseihin ja maailman vastuullisimpien yritysten Global 100 -listalle. Vuonna 2020 Nesteen liikevaihto oli 11,8 miljardia euroa, ja 94% yrityksen vertailukelpoisesta liikevoitosta tuli uusiutuvista tuotteista. Lue lisää: neste.fi