14 Tammikuu 2019

Nesteellä on kesätöitä 300 nuorelle - haku alkaa nyt!

Neste Oyj Lehdistötiedote 14.1.2019 klo 12.00

Tarjoamme ensi kesänä töitä noin 300 opiskelijalle. Haku alkaa 14.1. ja päättyy 17.2.2019. Kesätöitä haetaan Nesteen verkkosivuilla hakuaikana, ja jokainen kesäharjoittelupaikka on kuvattu työpaikkailmoituksessa.

Kesätyöntekijöitä palkataan pääasiassa Nesteen Espoon, Porvoon ja Naantalin toimipisteisiin, joissa on tarjolla erilaisia tehtäviä muun muassa tuotannossa, kunnossapidossa, laboratoriossa ja toimistotehtävissä. Useilla etsimillämme nuorilla osaajilla on tekninen, kaupallinen tai luonnontieteellinen koulutustausta.

Neste on tänäkin vuonna mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa, jossa työnantaja sitoutuu noudattamaan hyvän kesätyön periaatteita. Tarjoamme kesätyöntekijöille mielekkään työn lisäksi tasapuolisen palkkauksen, perehdytyksen työhön ja sen ohjaamisen sekä oikeudenmukaisen ja tasapuolisen kohtelun.

Kaisa Lipponen

Viestintä- ja brändimarkkinointijohtaja

Nesteen kesätyöt

Nesteen avoimet työpaikat (valitse tehtäväalueeksi kesätyö)